Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne strani in spletne trgovine Studio Balans določajo pogoje nakupa ter prodaje storitev, ki jih izvaja in upravlja podjetje MAK d.o.o.., Kočevarjeva 2, 8000 Novo mesto (v nadaljevanju Studio Balans).
Splošni pogoji poslovanja spletne strani in trgovine Studio Balans (www.studiobalans.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Spletna stran in trgovina studiobalans.si je namenjena predstavitvi in prodaji storitev uporabnikom.
Za naročilo storitev morate biti starejši od 18 let. S potrdilom strinjanja s splošnimi pogoji hkrati potrjujete, da ste starejši od 18 let.
Podatki o podjetju:
MAK d.o.o.
Kočevarjeva 2, 8000 Novo mesto
Matična številka: 5746060000
Davčna številka: SI56686803
Podjetje je davčni zavezanec
Račun odprt pri ADDIKO banki: SI56 3300 0001 3375 612
Kontaktni podatki:
051 670 700
studiobalansnm@gmail.com
facebook.com/studiobalansnm
@studiobalansnm
Pred uporabo spletne trgovine se seznanite s spodaj napisanimi Splošnimi pogoji poslovanja. Kot uporabnik se z navedenimi pogoji strinjate s postopkom naročila izdelkov iz spletne trgovine.
Upravljalec spletne trgovine si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce od objave na spletni strani. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.
NAČINI PLAČILA
Naročilo izdelkov je mogoče plačati z spletno kartico ali plačilom Paypal na podlagi izvedenega naročila v spletni trgovini.
CENE
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca.
POSTOPEK NAROČILA NA SPLETNI STRANI IN SKLENITEV POGODBE
Naročilo storitev delavnic in programov je možno le preko spletne trgovine studiobalansi.si. Stranka pred naročilom storitev preveri, ali je prostor v izbrani skupini/delavnici/programu na e-mail naslov: studiobalansnm@gmail.com ali na telefon 051 670 700.
V primeru ko potencialni kupec stopi v stik preko drugih komunikacijskih kanalov (mail, Facebook sporočilo, telefonski klic), bo napoten na spletno trgovino studiobalans.si. Za nakup v spletni trgovini ni potrebna registracija.
Kupec izbere izdelek, ga doda v košarico in nadaljuje postopek nakupa.
Po oddanem naročilu kupec prejme potrditveni mail o prejetju naročila. Po uspešno prejetem plačilu naročenih storitev, bo kupec na mail, podan v procesu prejel plačane vsebine.
Za naročilo storitev se šteje vsako oddano naročilo, ki je izpolnjeno pravilno e-mail naslova vse dni v tednu. Z oddanim naročilom se stranka strinja z naročilom, obveznostjo plačila in soglaša s splošnimi pogoji. Oddano naročilo in plačilo se štejeta za sklenitev pogodbe.
Za pomoč pri spletnem naročilu ali druga vprašanja se lahko obrnete na e-mail studiobalansnm@gmail.com ali na tel. 051 670 700.
Kupoprodajna pogodba je sklenjena med Studio Balans in kupcem v trenutku, ko kupec odda naročilo in plačilo. S tem trenutkom so zavezujoče tudi vse cene in drugi pogoji tako za kupca, kot za Studio Balans. Za kupca se šteje oseba s podatki, ki jih kupec navede ob oddaji naročila.
V kolikor se delavnice v živo ne morete udeležiti zaradi kakršnegakoli razloga imate zagotovljeno mesto na naslednji delavnici. Denarja ne vračamo.
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik po prejetem plačilu storitev kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca in sicer v jpg ali pdf formatu.
Dolžnost kupca je, da preveri pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Ugovori, ki bodo podani kasneje glede pravilnosti izdanega računa ne bodo upoštevani.
IZVAJANJE STORITEV
Studio Balans izvaja storitve v svojih poslovnih prostorih ali v prostorih po dogovoru z naročnikom storitev, v primeru da se program izvaja v živo. V primeru višje sile si pridržujemo pravico do spremembe urnika in lokacije izvedbe storitev. Storitev v živo se šteje za opravljeno tudi v primeru, da se izvedba programa zaradi višje sile delno ali v celoti izvede preko spletnih kanalov (on-line). Ponudnik programov lahko v primeru višje sile ali prepovedi opravljanja storitve s strani pooblaščenih institucij delno ali v celoti izvede program preko spleta. Izvajanje programa preko spleta (v živo ali posnetek) se šteje za enakovredno praksi izvedeni v živo, ki jo ponudnik lahko izvaja v normalnih okoliščinah.
Studio Balans se s tem, da opravi storitev v živo ali preko spleta razveže vseh obveznosti do naročnika in naročniku ni dolžan vračati denarja zaradi morebitne izvedbe programa preko spletnih kanalov. Pri samem programu je jasno navedeno ali se program izvaja v živo ali on line. Ponudnik se lahko tako ustrezno odloči. Vsak od naslednjih dogodkov velja za dogodek višje sile, če je zaradi njih onemogočeno ali nerazumno oteženo izvedba storitev, to je vsaka okoliščina izven nadzora ponudnika, kot so: naravne katastrofe, epidemija, pandemija, izredne razmere, požar, vojna mobilizacija ali nepredvideni vojaški vpoklic v obsegu, ki je primerljiv z mobilizacijo, rekvizicija, konfiskacija, stavke, vstaje ali nemiri.
Programi, svetovanje, predavanja, izobraževanja, delavnice, ki jih opravljamo in so opisane na tej spletni strani, ne spadajo med uradno priznane oblike terapevtske pomoči ali uradno priznano medicinsko zdravljenje. Svoja znanja in izkušnje delimo izključno z namenom izboljšanja kvalitete življenja posameznika in ne z namenom, da bi diagnosticirali ali nadomestili pomoč s strani medicine in uradno priznanega terapevtskega zdravljenja. Za obisk svetovanja, izpopolnjevanja in izobraževanja v okviru ponudb na tej spletni strani posameznik v celoti prevzema odgovornost. Svetujemo vam, da se v primeru kakršnega koli dvoma pred koriščenjem storitev, opisanih na tej spletni strani, posvetujete s svojim zdravnikom ali uradno priznanim terapevtom.
SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO ZA STVARNE NAPAKE
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od ponudnika storitve zahtevati, da odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi.
TRAJANJE POGODBE
Pogodba je sklenjena za določeno storitev, kot je dogovorjeno v pogodbi ali do konca programa.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova studiobalansnm@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je strogo zaupen.
SPREMEMBE POLITIKE ZASEBNOSTI
Pridržujemo si pravico, da po lastni presoji posodobimo, spremenimo ali zamenjamo katerikoli del Politike zasebnosti, z objavo posodobitve ali spremembe na spletni strani brez predhodnega obvestila.
AVTORSKE PRAVICE
© Copyright 2022 Studio Balans
Vsebine spletne strani ni dovoljeno kopirati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega soglasja.
INTELEKTUALNA LASTNINA
Vse pravice, ki izhajajo iz pravic avtorskih pravic, poslovne skrivnosti ali drugih pravic na intelektualne lastnine na produktih, storitvah, programski opremi, slikah, tekstih in na vsebini spletnega mesta ostanejo v lasti Studia Balans. Uporabnik jih ne sme spreminjati, kopirati, prenašati, prikazovati, objavljati, prodajati, licencirati, preoblikovati v izvedene produkte ali uporabljati za komercialne ali javne namene. Studio Balans si pridružuje vse pravice na spletnih straneh in storitvah, ki niso podeljene uporabniku s temi splošnimi pogoji.
Splošni pogoji so bili nazadnje spremenjeni 01.01.2024.